Subject: Õppekäik!
From: "Liina Lobjakas" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Oct 2025 15:13:52 +0300

Tere!

Kirjutan teile Polütehnikumi koolist. 
Õpilased avaldasid soovi tulla külastama Politsei- ja Piirivalveametit. 
Õpilased õpivad info- ja kommunikatsioonitehnoloogia. Nad sooviksid
lähemalt näha ja tutvuda, kuidas käib töö Politsei- ja Piirivalveametis:
milline tarkvara on kasutusel, kuidas saada õigeaegselt infot, mis samme
on ettevõetud seoses küberturvalisusega, kuidas on ettevõte keskkonna
sõbralik ning mis lahendusi on taaskasutuseks olemas  jne. Mul on kaks
gruppi õpilasi, kes antud erialal õpivad. Ühes grupis on 25 õpilast ja
teises grupis on 26 õpilast. Õppekäik võiks võimalusel olla alates
novembri teisest nädalast. Kui teil on midagi pakkuda ka varem, siis
kindlasti hea meelega vaataksin selle üle. 
Loodan, et kirjutan õigesse kohta, kui ei siis ehk saate edasi suunata
kellega peaks ühendust võtma!

Lugupidamisega
Liina Lobjakas
[email-masked]