Subject: Avatud on Zonta klubi stipendiumile kandideerimine
From: "Kristjan Silm" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Oct 2025 15:05:42 +0300

Tere!

Palun jagage organisatsiooni sees võimalust stipendiumile kandideerida.

Heade soovidega
Kristjan Silm
Tartu Kultuurkapital

TEADE:

Tartu Kultuurkapital ja Zonta Tartu Klubi kuulutavad avatuks Zonta Tartu
Klubi fondi stipendiumikonkursi. Stipendium on algatatud Zonta Tartu Klubi
poolt ning on suunatud naissoost spetsialistidele, kes tegelevad
professionaalselt lähisuhtevägivalla juhtumite lahendamisega ning soovivad
selles valdkonnas end edasi arendada. Taotluste esitamise tähtaeg on 15.
oktoober 2025.
Kellele?
Kandideerida võivad naissoost uurijad, sotsiaaltöötajad, prokurörid,
politseinikud, lastekaitsespetsialistid, õpetajad, psühholoogid ning
teiste ametite esindajad, kes on mõjusalt tegelenud raskete
lähisuhtevägivalla juhtumitega. Kandidaate võivad esitada ka
organisatsioonid ise.
Stipendiumi maht
Antakse välja üks stipendium summas 1000 eurot;
Taotlusele lisada
– vabas vormis taotlus ja kontaktandmed
– lühike ülevaade senisest tegevusest valdkonnas
– soovituskiri ning muud asjakohased dokumendid.
Tähtaeg ja esitamine
Taotlused palume esitada hiljemalt 15. oktoobriks 2025 e-posti aadressile
[email-masked].
Väljakuulutamine
Stipendiumisaaja tehakse teatavaks 8. novembril Zonta Internationali
aastapäeval.
Kontakt ja lisainfo
Tartu Kultuurkapital, tel 744 1500, [email-masked]. Tartu
<https://kultuurkapital.ee/preemiad-ja-stipendiumid/nimelised-allfondid/zo
nta-tartu-klubi-fond/zonta-tartu-klubi-stipendium-lahisuhtevagivallaga-teg
elejale/>  Kultuurkapital