Subject: 14-9/6731 Kooskõlastuse taotlus - Valimisliit Me Armastame Harku Valda tutvustusüritus Harku alevik raamatukogu ees parklas
From: <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Oct 2025 13:35:49 +0300

Tere!

Saadame Teile kooskõlastamiseks alljärgneva, avaliku ürituse loa andmise
raames. 

Harku Vallavalitsus

​
Kallaste tn 12, Tabasalu, 76901 Harju maakond
E-post: [email-masked]

Lugupeetud Harku Vallavalitsus,

Käesolevaga taotleb Valimisliit Me Armastame Harku Valda kooskõlastust
2–3 tunnise tutvustusürituse läbiviimiseks Harku alevik raamatukogu ees
asuvas parklas (aadress: Instituudi tee 5, Harku, 76902 Harju maakond).

Tutvustusürituse käigus planeerime:

paigaldada ajutiselt 3 × 3 m suuruse telgi,
tutvustada Valimisliit Me Armastame Harku Valda programmi,
jagada elanikele õhupalle ja programmi tutvustavat materjali.

Üritus on lühiajaline, turvaline ning ei takista parkla igapäevast
kasutust. Telk ja muu inventar eemaldatakse ürituse lõppedes koheselt.

Ürituse lõppedes korrastame oma tegevuskoha eeskujulikult ning tagame, et
meie tegevusest ei jää maha prügi.

Planeeritud tutvustusüritused toimuvad kuupäevadel:

09.10.2025
16.10.2025

Palume Teie kooskõlastust nimetatud tutvustusürituste läbiviimiseks ning
kinnitame, et tagame ürituse korrektse korralduse arvestades kõigi
külastajatega.

Ette tänades,

Marek Säde
Valimisliit Me Armastame Harku Valda
tel: 501 9596
e-post: [email-masked]

Parimat
Maris Raimets