Subject: Avaliku koosoleku teade – SDE telgikampaania Kohtla-Järve Ahtme linnaosas 05.10.2025 ja 07.10.2025 ning Järve linnaosas 08.10.2025
From: "Mark Gerassimenko" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Sep 2025 09:31:00 +0300

Tere!

Annan teada, et Sotsiaaldemokraatlik Erakond (SDE) soovib korraldada
järgmised avalikud koosolekud:
 1. Kohtla-Järve linna Ahtme linnaosas 05.10.2025;
 2. Kohtla-Järve linna Ahtme linnaosas 07.10.2025;
 3. Kohtla-Järve linna Järve linnaosas 08.10.2025.

Koosolekute sisu:

Tegemist on erakonna telgikampaaniaga, mille eesmärk on tutvustada
erakonna seisukohti, suhelda kohalike elanikega, jagada infomaterjale ja
vastata inimeste küsimustele. Kohapeal kasutatakse erakonna telki,
jagatakse voldikuid.

Avalike koosolekute andmed:

1. 

• Kuupäev: 5. oktoober 2025

• Kellaaeg: 10:00–14:00

• Asukoht: Puru tee L2, Kohtla-Järve Ahtme linnaosa, kõnniteel (täpne
asukoht on märgitud manuses oleval Maa-ameti kaardirakenduse kuvatõmmisel
– tähistatud punase nupuga)

• Korraldaja: Sotsiaaldemokraatlik Erakond

2. 

• Kuupäev: 7. oktoober 2025

• Kellaaeg: 15:30–18:30

• Asukoht: Maleva tn 19, Kohtla-Järve Ahtme linnaosa (täpne asukoht on
märgitud manuses oleval Maa-ameti kaardirakenduse kuvatõmmisel –
tähistatud punase nupuga)

• Korraldaja: Sotsiaaldemokraatlik Erakond

3. 

• Kuupäev: 8. oktoober 2025

• Kellaaeg: 15:30–18:00

• Asukoht: Sinivoore tänav L1, Kohtla-Järve Järve linnaosa, kõnniteel
(täpne asukoht on märgitud manuses oleval Maa-ameti kaardirakenduse
kuvatõmmisel – tähistatud punase nupuga)

• Korraldaja: Sotsiaaldemokraatlik Erakond

Manuses on digitaalselt allkirjastatud avaliku koosolekuteate
registreerimisvormid ning asukohtade kaardikuvandid koos märgistustega.

Palun andke teada, kas koosolekuteated vajavad täiendamist ning kas
koosolekute registreerimine on võimalik või esineb seda takistavaid
tegureid.

Lugupidamisega
Mark Gerassimenko
Sotsiaaldemokraatliku Erakonna Ida-Viru piirkonna juhatuse liige
5358 7765
[email-masked]