Subject: Üritusest teavitamine. Tamula regatt 2025
From: "Ve Ra" <[email-masked]>
To: PPA Lõuna <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 21:35:11 +0300

Tere 
Olen Veepeal näeme OÜ juhatusest Vellu Ratt. 
Korraldame jälle Tamula regatti, kus sõidavad RS Terad, ehk laste
purjeregatt. 
Üritus toimub 20.09 - 21.09.2025. 
Järvel tagame osavõtjate ohutuse ise koos kohtunike kui ka turva
paatkonnaga. 
Oleme ürituse kooskõlastanud nii Võru linna kui RMK-ga, et järve selleks
kasutada. Oleme ka saanud mõlematelt kooskõlastuse. 
Ühtegi tänavat me kinni ei pane ja liiklust ümber korraldama ei hakka
kuna vajadus selleks puudub. Osavõtjad pargivad Vee tn 6 parklasse.
Võistlus ise toimub järvel, kus tagame ise ohutuse. Võistlejatel on kaasas
ka juhendajad, kes samuti jälgivad oma sportlasi. Väikesed laste purjekad,
mis on kuskil 2,5 m pikkused mahuvad ilusasti meie ettevõtte ümbrusesse. 
Kuna neid transporditakse nagu kanuusidki siis pole vajadust liikluses
muudatusi teha. Meie tegevus ei takista kuskilt poolt linna liiklust. 

Loodame positiivsele vastusele. Ja kutsume ka teid üritusele kaldalt
kaasa elama. Jätkame Tamula regati traditsiooni kinnistumist. 

Veepeal Näeme OÜ juhatus 
Vellu Ratt 
53325233