Subject: Kutsume Teid osa saama Kärdla Kooli "Teistmoodi koolipäevast"
From: Häli-Herta Haavapuu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 10:59:58 +0300

Tere!
Kärdla Kool alustab uut õppeaastat traditsioonilise &quot;Teistmoodi
koolipäevaga&quot;, mis toimub 2. septembril 2025. Sel päeval jätame
kõrvale tavapärased koolitunnid ning viime õpilased avastama põnevaid
erialasid, ameteid ja ettevõtteid üle Hiiumaa.
Eesmärk on pakkuda lastele võimalust:
*   tutvuda erinevate elualade ja töökohtadega,
*   avardada silmaringi,
*   innustada neid unistama ja püüdlema oma eesmärkide poole,
*   soodustada suhtlemist ja koostööd päriselu keskkonnas.
Möödunud aastal tegid meie päeva eriliseks mitmed Hiiumaa ettevõtted,
organisatsioonid ja loovisikud (lisatud pildil näete eelmise aasta
partnereid ja tegevusi). Oleme väga tänulikud igale osalejale, sest just
tänu teile said õpilased kogeda midagi uut ja inspireerivat.
Sel aastal loodame taas Teie abile – kas läbi ettevõtte külastuse,
töötoa, praktilise tegevuse või põneva esitluse.
Meil on erinevas vanuses õpilasrühmad (1.–9. klass), kelle jaoks saame
leida sobiva vormi ja kellaaja, et külastus oleks nii teile kui lastele
nauditav.
Kui olete valmis meie noortele oma valdkonda tutvustama, palun andke
teada hiljemalt 14. augustiks 2025, et saaksime ajakava kokku panna ja
Hiiumaa Teatajasse reklaami saata. 
Täname juba ette, kui leiate võimaluse meie noori inspireerida!
Soojade tervitustega
Häli-Herta Haavapuu
Kärdla Kooli huvijuht
📧 [email-masked]
📞 53736986