Subject: Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks
From: "Ene Muttika | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 13:12:07 +0300

Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks

Annan teada, et Viru-Nigula vallavalitsus väljastas avaliku ürituse
(edaspidi üritus) korraldamise ja pidamise load:
1.  Mittetulundusühingule Mahu Külaselts ürituse „Teatriõhtu“
korraldamiseks Lääne-Virumaal Viru-Nigula vallas Mahu külas Sadama
kinnistul 16.08.2025 ajavahemikul kell 18.00 kuni 20.00. Ürituse raames
etendatakse lavastust „Täna mängime antiiki“. Oodatav külastajate  arv  on
50.  Parkimiseks  kasutatakse  Sadama  kinnistut.  Ürituse  eest  vastutab
Mittetulundusühingu Mahu Külaselts juhatuse liige Heli Vassar (tel
&#43;372 5566 6107).
2.  Mittetulundusühingule Aseri Spordiklubi ürituse „Aseri XXVII
Savijooks“ korraldamiseks Viru-Nigula vallas Aseri alevikus 05.09.2025
ajavahemikul kell 16.00 kuni 21.00. Üritusel osaleb kuni 280 inimest.
Liikluse ümberkorraldamist ei toimu, parkimiseks kasutatakse avalikke
parklaid. Turvalisuse ja liikluskorralduse eest vastutab Kaire Kutsar
(tel&#43;372 507 2198). Ürituse eest vastutab MTÜ Aseri Spordiklubi
juhatuse liige Riho Kutsar (tel&#43;372 507 2198).

3.  Lugupidamisega
 
 <https://viru-nigula.ee/>  
 
 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>  	Ene
Muttika| järelevalvespetsialist
Viru-Nigula vallavalitsus
Kasemäe 19, Kunda 44107
tel &#43;372 5330 0486
e-post [email-masked]
www.viru-nigula.ee 	 

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja! 
  ________________________________  
Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.