Subject: RE: Optimus Systems AS-i vaidlustus Politsei- ja Piirivalveameti 03. juuli 2025. a. otsusele riigihankes "Seiresüsteemide ja lisaseadmete ostmine" (viitenumber 284595)
From: Martin Männik <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "'Tauno Arpo'" <[email-masked]>, "'Rein Mee'" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,Katti Mägi <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 14:53:27 +0300

Austatud vaidlustuskomisjon,

Edastan käesolevaga Vaidlustaja vastuse ja menetluskulude taotluse.

Parimat

Martin Männik

Pohla & Hallmägi

Käesolev elektronkiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles märgitud
adressaa(ti)dile. Selle elektronkirja loata kasutamine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle elektronkirja adressaat,
palume Teil viivitamatult võtta saatjaga elektronposti teel ühendust ning
kustutada elektronkiri ja kõik selle koopiad. Õigusabi osutamist
reguleerivad üldtingimused:  <https://phlaw.ee/meist/uldtingimused>
https://phlaw.ee/meist/uldtingimused

This e-mail message including any attachments is for the sole use of the
intended recipient(s) and may contain confidential information. Any
unauthorized review,  use,  disclosure or distribution is prohibited. If
you are not the intended recipient, please immediately contact the sender
by reply e-mail and delete the original message and destroy all copies
thereof. Providing legal services is governed by general terms:
<https://phlaw.ee/about-us/general-terms>
https://phlaw.ee/about-us/general-terms

From: Martin Männik <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 14. juuli 2025 09:15
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Cc: [email-masked]' <[email-masked]>; 'Tauno Arpo'
<[email-masked]>
Subject: Optimus Systems AS-i vaidlustus Politsei- ja Piirivalveameti 03.
juuli 2025. a. otsusele riigihankes „Seiresüsteemide ja lisaseadmete
ostmine“ (viitenumber 284595)

Austatud vaidlustuskomisjon,

Edastan käesolevaga Optimus Systems AS-i vaidlustuse Politsei- ja
Piirivalveameti 03. juuli 2025. a. otsusele riigihankes „Seiresüsteemide
ja lisaseadmete ostmine“ (viitenumber 284595).

Parimat

Martin Männik

Pohla & Hallmägi

Käesolev elektronkiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles märgitud
adressaa(ti)dile. Selle elektronkirja loata kasutamine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle elektronkirja adressaat,
palume Teil viivitamatult võtta saatjaga elektronposti teel ühendust ning
kustutada elektronkiri ja kõik selle koopiad. Õigusabi osutamist
reguleerivad üldtingimused:  <https://phlaw.ee/meist/uldtingimused>
https://phlaw.ee/meist/uldtingimused

This e-mail message including any attachments is for the sole use of the
intended recipient(s) and may contain confidential information. Any
unauthorized review,  use,  disclosure or distribution is prohibited. If
you are not the intended recipient, please immediately contact the sender
by reply e-mail and delete the original message and destroy all copies
thereof. Providing legal services is governed by general terms:
<https://phlaw.ee/about-us/general-terms>
https://phlaw.ee/about-us/general-terms