Subject: Korgijoogi ohvrite statistika Pärnus
From: Susann Kõomägi <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 14:58:16 +0300

Tere!
 
Olen SEB panga noorte segmendi turundusjuht ja kogun infot korgijoogi
saajate hulga kohta Pärnus. Olime sel aastal esimest korda kohal Beach
Grindi festivalil, kus kuuldavasti on varem korgijoogi juhtumeid palju
olnud. Sel aastal oli meie eesmärk pakkuda festivali külastajatele tasuta
topsikatteid, mis kaitsevad korgijoogi eest. Oleksime väga huvitatud
teadmast, kas meie pingutusel ja soovil turvalist ööelu Pärnus pakkuda
festivali ajal, oli ka mingi reaalne mõju. Kas politsei kaudu oleks
võimalik saada statistikat 2024 ja 2025 korgijoogi juhtumite kohta Beach
Grindi festivali ajal Pärnus või oskate ehk soovitada, kust sellist
statistikat saaks? 
 
Head

Susann Kõomägi
Marketing Segment Manager
Marketing and Communications Division
AS SEB Pank
 
Address: Tornimäe 2, 15010 Tallinn
E-mail: [email-masked]
www.seb.ee
Please consider the environment before printing this e-mail
CONFIDENTIALITY NOTICE
This e-mail is confidential and may contain legally privileged
information. If you have received it by mistake, please inform us by reply
e-mail and then delete it (including any attachments) from your system;
you should not copy it or in any other way disclose its content to anyone.
E-mail is susceptible to data corruption, interception, unauthorized
amendment, tampering and virus. We do not accept liability for any such
actions or the consequences thereof.