Subject: [vako] Optimus Systems AS-i vaidlustus Politsei- ja Piirivalveameti 03. juuli 2025. a. otsusele riigihankes "Seiresüsteemide ja lisaseadmete ostmine" (viitenumber 284595)
From: "vako - RAM" <[email-masked]>
To: "Riigihangete vaidlustuskomisjon - RAM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "'Tauno Arpo'" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 09:15:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Austatud
vaidlustuskomisjon,

Edastan käesolevaga Optimus Systems AS-i vaidlustuse Politsei- ja
Piirivalveameti 03. juuli 2025. a. otsusele riigihankes „Seiresüsteemide
ja lisaseadmete ostmine“ (viitenumber 284595).

Parimat
Martin Männik
Pohla &amp; Hallmägi

Käesolev elektronkiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles märgitud
adressaa(ti)dile. Selle elektronkirja loata kasutamine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle elektronkirja adressaat,
palume Teil viivitamatult võtta saatjaga elektronposti teel ühendust ning
kustutada elektronkiri ja kõik selle koopiad. Õigusabi osutamist
reguleerivad üldtingimused: https://phlaw.ee/meist/uldtingimused

This e-mail message including any attachments is for the sole use of the
intended recipient(s) and may contain confidential information. Any
unauthorized review,  use,  disclosure or distribution is prohibited. If
you are not the intended recipient, please immediately contact the sender
by reply e-mail and delete the original message and destroy all copies
thereof. Providing legal services is governed by general terms:
https://phlaw.ee/about-us/general-terms