Subject: JAANIPÄEV 23.06.2025, Kohtla-Järvel
From: "Jekaterina Pojarkova" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 13:48:42 +0300

Tere!

Teavitan, et 23. juunil 2025. a toimuvad Kohtla-Järvel järgmised üritused:

*	Võidupüha tähistamine kell 11:00 Kohtla-Järve ausamba juures
(K.Lutsu tn 5)
*	Oru klubi (kell 18:39) ja Ahtme klubi (18:45) juures jaanituli,
esinemised  (kontakt: Natalja Šabartšina, tel. 5347 7747)
*	Sompa klubi (19:00) juures ja Rahvapargis (20:00) Järvel jaanituli
ja esinemised (kontakt: Svetlana Korotkova, tel. 526 3924)

Aitäh!

Lugupidamisega

Jekaterina Pojarkova

<https://www.kohtla-jarve.ee/documents/20849527/22891875/AJ_Kultuurivaldko
nna_juhtivspetsialist_2024.pdf/5a6e4501-e8ee-4593-993e-e2ad4ea633b9>
kultuuri juhtivspetsialist

Kohtla-Järve Linnavalitsus

 <http://www.kohtla-jarve.ee/> www.kohtla-jarve.ee

30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve

Tel.      +372 5884 4563

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.