Subject: Liiklusjärelevalve palve Viimsis
From: "Rait Parve" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Cc: "Maria Bulak" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 17:16:48 +0300

Tere
 
Seoses 2. juunil algava Randvere tee remondiga muudetakse ajutiselt
oluliselt Viimsis liikluskorraldust. Tallinna poolt mööda Ranna teed
tulijad, kes soovivad sõita Tammneeme ja Leppneeme suunas suunatakse ümber
Aiandi tee ja Lubja tee kaudu ümbersõidule. Samuti vastassuunas liikudes.
Vaata täpsemalt siit -
https://www.viimsivald.ee/uudised/2-juunist-muutub-randvere-teel-liiklusko
rraldus. 
 
Aiandi teel lõigus Nelgi tee kuni Vehema tee oleme rajanud usaldustsooni
(kiiruse piirang 40 km/h), kuna seal on suur kergliiklejate liikumine.
Aiandi teel lõigus Viama tee kuni Pärnamäe tee on umbes 1 km pikkune sirge
lõik, kus samuti sõidukite kiirused võivad kasvada lubatust oluliselt
suuremaks. Lisaks on Aiandi teel väga intensiivse kasutamisega
ülekäigurajad ja ristmikud (Aiandi tee ja Nelgi tee ning Aiandi tee ja
Vehema tee), millede puhul konflikti oht kasvab oluliselt, kui Aiandi teel
sõidukite kiirused on suuremad kui lubatud.
 
Esimestel päevadel on kindlasti liiklejad segaduses ning seetõttu võib
tekkida ohtlikke olukordi ja asjatut kihutamist. Samas on veel viimased
nädalad, kus kool kestab.
 
Eeltoodust lähtuvalt sooviksime, et võimalusel oleks Politsei nähtav
Viimsi ja Haabneeme alevikes ning suurendataks liiklusjärelevalvelisi
tegevusi Lubja teel ja Aiandi teel. Võimalusel kasutada selleks mobiilseid
kiiruskaameraid. 

Info tee ajutise sulgemise kohta Viimsi vallas.
 
Peatöövõtja:
AS TREF Nord (10217746) 
 
Vastutaja
SANDER LUIK
tel: 58868786, [email-masked] 
 
Põhjus:
Tee või tänava ajutine sulgemine Muu Randvere tee lõigus Heki tee kuni
Ravi tee rekonstrueerimine (süsinikneutraalse katselõigu rajamine) 
 
Aeg: 
02.06.2025 9:00 - 31.08.2025 23:00 
 
Asukoht:
Randvere tee, Viimsi alevik - Sõidutee (Randvere tee (Rohuneeme tee kuni
Lubja tee) (8904973)) - kogulaius 7 m, suletav laius 3.5 m, suletav pikkus
360.0 m

 
Täpsemat infot leiate: 
- Sulgemisluba - https://viimsi.opis.ee/menetlus/5250
- TarkTee - Tee nr. 11250. Tallinna-Viimsi-Randvere tee. Teeremont.
- Teade ehitustööde kohta -
https://www.viimsivald.ee/uudised/randvere-teed-ootavad-suuremahulised-ehi
tustood
- Teade ehitusaegse liikluskorralduse kohta -
https://www.viimsivald.ee/uudised/2-juunist-muutub-randvere-teel-liiklusko
rraldus
 
Lisaküsimuste tekkimisel vastan meeleldi.

Rait Parve
transpordi vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
&#43;372 602 8707
www.viimsi.ee