Subject: F4 kategooria ilutulestiku info ja teavitamine. 28.05.2025 EGCC Estonian Golf & Country Club. Klubi tee 4, Manniva, 74217 Harju maakond
From: TulePood ilutulestikud - PyroShow OÜ <[email-masked]>
To: PPA Põhja <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>, "Diana Krotova" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 17:52:16 +0300

Tere,

Käesolevaga informeerime ilutulestikust kus kasutame F4 kategooria
pürotehnilised tooted.

Ilutulestiku koht:  Klubi tee 4, Manniva, 74217 Harju maakond
Ilutulestiku kellaaeg.: 28.05.25.ajavahemikus 21:45-22:25 (kestvus kuni
3.5 minutid)
Kasutatakse F4 kategooria pürotehnilised tooted  lennukõrgus on kuni 125
meetrit

Ilutulestiku korraldaja nimi: PyroShow OÜ.  Registrikood 12749849
Tegevusaadress: Punane tn 40 Tallinn Harjumaa 13619  
MTR tegevusloa registreeringu number : LPK000152

Vastutav pürotehnik: Anton Babenko Kutsetunnistuse number : 151890
Abipürotehnik: Dmitri Makovi Kutsetunnistuse number : LT085976

-- 

Lugupidamisega,

TulePood.ee - Parim ilutulestiku kaubamaja!
GenderParty.ee - Baby Gender Reveal Celebrations
*   PyroShow OÜ
*   F4 Pürotehnika ja PROFI Show
*   Litsentsi nr. LPK000152
*   Tallinn Punane 40 13619
*   mob: &#43;3725587599, &#43;37255572859

*   Facebook, Instagram TikTok
NB! Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud
eksituse tõttu, palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu
&quot;Vasta&quot; (&quot;Reply&quot;), seejärel kustutage sõnum oma
arvutist. Ärge tehke sõnumist koopiaid, ärge levitage ega säilitage seda.
Kuigi me usume, et sõnum ja ka selle võimalikud manused on vabad
viirustest, mis võivad arvutit või IT süsteemi kahjustada, avate sõnumi
või selle manuse(d) siiski omal vastutusel. Meie ei vastuta kahjude ega
probleemide eest, mis võivad tekkida selle sõnumi või manus(t)e avamise
tagajärjel.

P Säästke loodust! Mõelge enne printimist