Subject: Liikluskorralduse muudatuste kooskõlastamine 23. Rakvere Rattamaratonil.
From: "Vahur Leemets" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>, "PPA IDA" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 11:42:00 +0300

Tere

Esitame kooskõlastuseks Rakvere Rattamaratoni liiklusskeemi. Suletud
tänavatelt lasevad reguleerijad läbi operatiivsõidukid ja liinibussid.
Enamus maratonirajast on metsaradadel ja ei mõjuta tavainimeste
igapäevast toimetamist. Kuna start on Spordi tänavalt, siis on Kastani
puieste ja Vee tänav liiklusele avatud.

Maraton toimub 13. juulil 2025, stardiga Rakvere kesklinnast, Spordi
tänavalt. Stardiaeg on kell 12:00 ja 12:20.

Tänavatele sulgemise osas on ajagraafik järgnev:

Rakvere linn:

Spordi tänav 8:00-19:00
Kooli tänav (11:30-17:00)
Pikk tänav Kooli ja Tõusu tänava vahel (11:30-17:00)
Tõusu tänav (11:30-17:00)
Võimla tänav (11.30-17:00)
Tammiku tänav ringtee ja rajaületuse vahelisel lõigul (12:00-17:00)
Lilleoru tänav ringtee ja Kunderi tänava vahel reguleerijatega (12:00-17:00)

Vinnis ja Pajustis liiklust ei suleta, Maanteeületused turvatakse
reguleerijatega.

Vahur Leemets
MTÜ Rakvere Rattaklubi Siplased
juhatuse liige

-- 
Vahur Leemets
+37256495439
[email-masked]