Subject: Piidivabriku suvi
From: "Kristel Peel" <[email-masked]>
To: Koit Voojärv <[email-masked]>,PPA Lääne <[email-masked]>,PÄA Lääne <[email-masked]>, "Maria Vahter" <[email-masked]>, "Paap Uspenski" <[email-masked]>, "Katry Reinart" <[email-masked]>, "Marten Lombiots" <[email-masked]>, "Evelin Voksepp" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "Krista Riik" <[email-masked]>, "Meelis Kangur" <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 10:19:18 +0300

Tere
 
Kutsun teid erinevate osapoolte kohtumisele, et rääkida Orissaares Illiku
laiul toimuvatest suveüritustest enne hooaja algust. Et kõik osapooled
oleksid ühises infoväljas ja saaksid soovi korral esitada oma küsimusi.
Palun edastage koosoleku kutse vajalikele isikutele enda piirkonnas (PPA,
Päästeamet) 
 
Parimate soovidega,
Kristel Peel 

 
Microsoft Teams Kas vajad abi? 
Liitu koosolekuga kohe 
Koosoleku ID: 352 050 961 783 9 
Pääsukood: Np2Fq6SB 
  ________________________________  
Korraldajatele: Koosolekusuvandid 
__________________________________________________________________________
______