Subject: MDFT Lääne piirkonna suunamise info
From: Keity-Johanna Õis-Helend <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Riigiprokuratuur" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 11:30:43 +0300

Tere
 
Annan Teile teada, et alates 01.04.2025 olen Mitmedimensiooniline
pereteraapia (edaspidi MDFT) Lääne piirkonna uus superviisor. MDFT eesmärk
on, et laste ja perede vajadused oleks mitmekülgselt toetatud ning MDFT
protsessi tavapäraseks osaks on koostöö teenusele suunajate ja
võrgustikuga. Sellest tulenevalt palun edaspidiselt MDFT-sse suunamise
puhul konsulteerida minu kui piirkondliku superviisoriga telefoni või
e-kirja teel. 
MDFT-sse suunamise sammud taotlemiseks on leitavad meie välisveebist:
https://sotsiaalkindlustusamet.ee/mitmedimensiooniline-pereteraapia#taotle
mine.
Lääne piirkonna Lääne tiimi tööpiirkonda jäävad Läänemaa, Pärnumaa,
Saaremaa, Hiiumaa, Viljandimaa. 
Palun edastage antud infot MDFT suunamistega kokkupuutuvatele
spetsialistidele. 
 
Meeldivat koostööd soovides
 
Keity-Johanna Õis-Helend
superviisor (MDFT)
laste heaolu osakond
Sotsiaalkindlustusamet
___________________________
53889930
www.sotsiaalkindlustusamet.ee
 
See kiri ja manused võivad olla konfidentsiaalsed. Kui olete saanud kirja
eksikombel, ei tohi te selle alusel midagi ette võtta ega seda levitada.
Palun teavitage kirja saatjat eksitusest ning kustutage kiri.