Subject: MDFT Põhja piirkonna suunamise info
From: "Asta Vaks" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Riigiprokuratuur" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 14:20:27 +0300

Tere

Annan teile teada, et alates 01.04.2025 olen Põhja piirkonna uus
superviisor.

MDFT pereteraapia eesmärk on, et lapse ja perevajadused oleks
mitmekülgselt toetatud ning MDFT pereteraapia protsessi tavapäraseks osaks
on koostöö teenusele suunajate ja võrgustikuga. Sellest tulenevalt palun
edaspidiselt MDFT pereteraapiasse suunamise puhul konsulteerida minu kui
piirkondliku superviisoriga telefoni või e-kirja teel.

MDFT-sse suunamise sammud taotlemiseks on leitavad meie välisveebist:
<https://sotsiaalkindlustusamet.ee/mitmedimensiooniline-pereteraapia#taotl
emine>
https://sotsiaalkindlustusamet.ee/mitmedimensiooniline-pereteraapia#taotle
mine

Põhja piirkonna tööpiirkonda jäävad Tallinn, Harjumaa, Raplamaa, Järvamaa.

Palun edastage antud info MDFT suunamistega kokkupuutuvatele
spetsialistidele.

Meeldivat koostööd soovides

Asta Vaks
superviisor (MDFT)

laste heaolu osakond
Sotsiaalkindlustusamet
___________________________

53852988

 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/> www.sotsiaalkindlustusamet.ee

See kiri ja manused võivad olla konfidentsiaalsed. Kui olete saanud kirja
eksikombel, ei tohi te selle alusel midagi ette võtta ega seda levitada.
Palun teavitage kirja saatjat eksitusest ning kustutage kiri.