Subject: TäITETOIMING - VARA NIMEKIRJA ESITAMISE KOHUSTUS JA ARESTIMINE (JUR_025-2025-596-24.ASICE
From: MENETLUS | TALLINNA KOHTUTÄITUR KAIRE PÕLTS <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'rannarliitmaa.byroo'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "MTA" <[email-masked]>, "'onne.pajur'" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 11:34:44 +0300

Võlgnik:
Scand Finance OÜ
Puidu, Ojaküla, 72610 Paide, Järvamaa 
[email-masked]
 
Sissenõudja: 
KapitalVara OÜ
Meriski tn 1-6, 12916, Tallinn,  
[email-masked]
 
Sundtäitmisega ühineja(d):
Rannar Liitmaa
[email-masked]
 
AS SVEA FINANCE
[email-masked]
 
MAKSU- JA TOLLIAMET
[email-masked]
 
Õnne Pajur
[email-masked]
 
Politsei- ja Piirivalveamet
[email-masked]

Edastan kohtutäituri dokumendi: TäITETOIMING - VARA NIMEKIRJA ESITAMISE
KOHUSTUS JA ARESTIMINE  (JUR_025-2025-596-24).
 
Tegemist on menetlusdokumendi elektroonilise saatmisega, koos sellest
tulenevate menetlusõiguslike tagajärgedega (TMS § 10, TsMS § 3111 lg 51).
Menetlusdokumendi elektroonilisel edastamisel ei toimu selle edastamist
paberkandjal.
 
TsMS § 3111.  Menetlusdokumendi elektrooniline kättetoimetamine
Võlgnikul tuleb kinnitada dokumendi kättesaamist. Kinnituses tuleb märkida
dokumendi kättesaamise kuupäev ning kinnituse peab olema allkirjastanud
saaja või tema esindaja. Elektrooniline kinnitus peab olema varustatud
saatja digitaalallkirjaga või edastatud muul sellesarnasel turvalisel
viisil, mis võimaldab tuvastada saatja ja saatmise aja, välja arvatud
juhul, kui kohtul ei ole põhjust kahelda, et digitaalallkirjastamata
kinnituse on saatnud saaja või tema esindaja. Kohtule võib elektroonilise
kinnituse saata elektronposti teel, kui saaja elektronpostiaadress on
kohtule teada ning võib eeldada, et volitamata isikul puudub sellele
juurdepääs, samuti juhul, kui kohus on juba sama kohtuasja käigus sellel
elektronpostiaadressil dokumente edastanud või kui menetlusosaline on ise
avaldanud kohtule oma elektronpostiaadressi. Saaja peab käesolevas lõikes
nimetatud kinnituse saatma kohtule viivitamata. Seda kohustust rikkunud
menetlusosalist või tema esindajat võib kohus trahvida.
 
Juhul, kui võlgnik ei kinnita täitmisteate kättesaamist
digitaalallkirjastatult 5 tööpäeva jooksul täitmisteate edastamisest
äriregistri registrikaardile kantud elektronpostiaadressile loetakse
dokumendid kättetoimetatuks viie tööpäeva möödudes Äriregistris
registrikaardile kantud elektronpostiaadressile saatmisest. Käesoleva
paragrahvi lõikes 5 sätestatud kinnitust ei nõuta äriühingu
registrikaardile kantud elektronpostiaadressil kättetoimetamise korral
(alus TsMS § 3111 lg 51).
Käesolev teade võlgnikule loetakse kättetoimetatuks 5 tööpäeva jooksul
saatmisest.

Lugupidamisega

Tallinna kohtutäitur Kaire Põlts
Tartu mnt 16B (III korrus) Tallinn 10117 
--------------------------------------------

Käesolev E-kiri sisaldab konfidentsiaalset informatsiooni, mille
levitamine ega avalikustamine ilma saatja nõusolekuta ei ole lubatud. Kui
olete selle kirja saanud eksituse läbi, palun kustutage see E-kiri ja kõik
selle manused ning ärge levitage seda ega avaldage selle sisu.