Subject: Ülikooli kursuseprojekt
From: Alina Školjar <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 20:35:50 +0300

Tere!

Oleme Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi
tudengid ning õpime ristmeedia erialal. Meie kursuseprojekti raames loome
miniseriaali juhtumist, mis on inspireeritud Irina Lasnamäe lillepoe
kaasusest, kus süüdistatavaks oli Dmitri Voronin. Tegelaste nimed, vanused
ja mõned detailid muudetakse ning loomulikult rõhutame ka seda, et
tegemist on fiktiivse teosega, mis on loodud ülikooli projekti raames.

Soovime projekti raames salvestada ka podcast’i, kus arutleme selle
juhtumi üle. Vestlus oleks dialoogiformaadis ning soovime rääkida kas
politsei, prokuröri või kaitsja esindajaga, et saada paremat arusaama
menetlusprotsessist ja kujutada seda oma miniseriaalis võimalikult
realistlikult. Saadame eelnevalt ka täpsed küsimused, mida plaanime
küsida.

Eelistaksime salvestust inglise keeles, kuid eesti keel sobib samuti väga
hästi. Taskuhääling salvestatakse heliformaadis ning avaldaksime selle ka
näiteks voogedastusplatvormil Spotify.

Kas teil oleks võimalik osaleda? Kas eelistaksite salvestust oma asukohas
või oleksite valmis tulema meie juurde Tallinna Ülikooli? Samuti
sooviksime teada, kas teile sobiks paremini argipäev või nädalavahetus.
Meie jaoks oleks ideaalne, kui saaksime podcasti salvestada enne 19.
aprilli.

Loodame väga teie abi peale ja jääme teie vastust ootama!

Lugupidamisega
Alina Školjar