Subject: MTA teavitus, kehtetud hasartmängude tegevusload
From: Riina Rünt <[email-masked]>
To: RAHAPESU ANDMEBÜROO <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 11:25:39 +0300

Tere

Võttes aluseks hasartmänguseaduses § 21 lg 2 toodud teavitamise kohustuse,
Maksu- ja Tolliamet teatab, et 

1) alates 01.04.2025 on tunnistatud kehtetuks tegevusloa omaja taotluse
alusel North Point Management Ltd (asutatud Maltal, registrikood C 96047,
mitteresidendi kood Eestis 65553681) õnnemängu korraldamise tegevusluba nr
HKT000055 ja toto korraldamise tegevusluba nr HKT000058. 
Tegevuslubade kehtetuks tunnistamisega muutuvad kehtetuks North Point
Management Ltd-le väljastatud õnnemängu korraldamiseks antud korraldusluba
nr HKL000344 ja toto korraldamiseks antud korraldusluba nr HKL000345.
 
2) alates 08.01.2025 on tunnistatud kehtetuks  tegevusloa omaja taotluse
alusel Play North OÜ (endine Honey Game OÜ, registrikood 12767675)
õnnemängu korraldamise tegevusluba nr HKT000042. 

Lugupidamisega

	Riina Rünt
Vanemspetsialist
Hasartmängu tiim
Aktsiiside osakond
Maksu- ja Tolliamet
676 2024
[email-masked]	 <https://www.facebook.com/maksujatolliamet>
<https://www.linkedin.com/company/100561/>
<https://www.instagram.com/maksujatolliamet/>
<https://www.youtube.com/user/MTAvideod> 	www.emta.ee	

  ________________________________  
Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.