Subject: 7-1/23-59 Kurgla krossirada DP kehtestamise teade asjaosalistele
From: <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 08:59:29 +0200

Tere!

Ilusat emakeelepäeva!

Suur heameel, et tehakse vajalikku tööd Raasikul ja selle eest kindlasti
suured tänud!

Küll aga leian jalakäiana, kes ma igapäevaselt käin vankriga jalutamas,
et kui on blokeeritud jalakäijate tee, siis peaks tööde teostaja tekitama
ajutise liikumistee jalakäijatele. Seda aga Tallinna mnt, Tamme ja Meierei
ristmikul tagatud polnud! Kõnniteed on niigi piiratud kogus Raasikul ja
kurb kui pean maantee ääres kõndima, kus autod sageli ei sõida
piirkiirusega.

Ma poleks üldse kirjutanud, aga see polnud nende tööde teostuses esimene
kord, kus jalakäijatele ei mõeldud absoluutselt.

Loodan, et järgmiste töödega mõeldakse rohkem ka jalakäijatele.

Lugupidamisega,
Annika Lundver
Sent from my iPhone