Subject: Kastre vallas toimuvate avalike sündmuste teavitus
From: "Piret Maasik" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 12:41:59 +0200

Tere!

Annan teada, et Kastre vallas toimuvad meile teadaolevalt alljärgnevad
sündmused:
16. märts kell 13 Väärikate kevadpidu Võnnu kultuurimajas. Muusikat
mängivad Karmoškakamraadid, kohapeal kohvilaud. Lisainfo Anni Sikk,
[email-masked], 5855 2993
17. märts kell 18 Melliste raamatukogus külas eesti näitleja, luuletaja ja
laulutekstide autor Tõnu Oja. Tasuta! Lisainfo:
19. märts kell 13 Eesti Noorsooteatri etendus “Teatrinukkude salamaailm”
Võnnu kultuurimajas. Lisainfo Anni Sikk, [email-masked], 5855 2993
21. märts kell 19 Nostalgiliste laulude ja tantsude õhtu Priiuses. M.Õun
ja Kurepalu Karujalakaesed.
26. märts kell 14 ja19 Kinoõhtu Võnnu kultuurimajas “Jan Uuspõld läheb
koju”. Piletid 5€/6€ saadaval kohapeal. Lisainfo Anni Sikk,
[email-masked], 5855 2993
27. märts kell 19 Lendteater “Ühesugune õnn”, Võnnu kultuurimajas.
Lisainfo Anni Sikk, [email-masked], 5855 2993
1. aprill kell 18 Võnnu kultuurimaja väikeses saalis külas kirjanik,
näitleja ja näitekirjanik Martin Algus. Lisainfo Riina Gordejeva,
[email-masked], 5649 1515
 
Lugupidamisega 
 
Piret Maasik
kultuurispetsialist
Kastre Vallavalitsus
Tel. &#43;372 508 9374
E-post: [email-masked]