Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 09:06:54 +0200

Tere!

Narva-Jõesuu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2511271/01826 aadressile (asub mitmel aadressil) (admin.hoone-olmekorpus,
korsten, külmhoone metallkarkassil, vedelkütteladu, garaaž-töökoda-ladu,
admin.väravahoone, katlamaja, materjalideladu, materjalide-puiduladu,
kontorihoone,valmist.kulin.ts., õliladu kompressoriruumiga, vintsihoone,
abiblokk koos töökojaga, konservi-suitsuts,kompr.ladu, puidu
purustushoone, jäätmeteladu, masuudipumbahoone, hakkeladu, soolamistsehh,
jäähoidla, masuudihoidla, materjalideladu, külmhoone, katlamaja,
söökla-garaaž-meh.töökoda, mahutid, katusealune, katusealune,
veepumbajaam, mehhaanikatöökoda, kanal.ja puhastusseadmete hooe,
Pumbajaami hoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastame kooskõlastamiseks ehitusloa
(lammutamiseks) eelnõu

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 476934), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.03.2025 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Narva-Jõesuu Linnavalitsus) või menetleja (RENE ZORIN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister