Subject: Palume kooskõlastust avaliku ürituse läbiviimiseks Võsul 29.06.25.
From: "Marko Torm" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 21:27:23 +0200

Lugupeetud Politseiameti esindaja.

Rakvere Maraton MTÜ soovib korraldada Võsul, Lääne-Virumaal, 29.06.2025
kell 12.00-14.00 rahvaspordi sündmust &quot;Südasuve Challenge -
Võsu&quot;. Osaleb 600&#43; inimest. Avaliku ürituse loa taotlus
esitatakse Haljala Vallavalitsusele.

Palume Politseiametil võtta liikumisharrastuse sündmuse korraldamine
teadmiseks ja vajadusel teha meile ettepanekuid sündmuse ohutumal kujul
läbiviimiseks. Loodame teie asutuse kooskõlastusele, et saaksime taas
inimesi liikuma innustada.

Üritusele tellitakse turvaettevõtte G4S esindajad liiklust reguleerima ja
osalejaid julgestama. Liiklust motoriseeritud sõidukitele ei suleta
(võistluse ajal liiklus Võsu asulas ühesuunaline). Kaasatakse
vabatahtlikke sündmuse läbiviimisesse. Liiklusmärgistuse tagab Signaal
Rakvere OÜ. Päästeamet ja Keskkonnaamet saavad teavitatud sündmuse
toimumisest. Transpordiametilt taotletakse luba maanteelõigul piirkiiruse
alandamiseks (50 km/h).

Võimalusel palume planeerida ürituse toimumise ajal Võsu asulasse
politsei suurendatud kohalolek. Liikluse rahustamiseks ja osalejate ning
kohalike elanike julgeoleku suurendamiseks.

Sündmuse juhend:
https://eestimaraton.ee/et/sundmused?competition_id=39&amp;action=guide_by
_id&amp;guide_id=116
Lisatus liiklusskeem.

Heade soovidega.

Marko Torm
Rakvere Maraton MTÜ
&#43;372 533 64 289