Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jan 2025 12:48:29 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa
taotlust nr 2411271/15065 aadressile Ida-Viru maakond, Narva linn, Narva
raudteejaam, Ida-Viru maakond, Narva linn, Narva raudteejaam, Ida-Viru
maakond, Narva linn, Narva raudteejaam, Ida-Viru maakond, Narva linn,
Narva raudteejaam, Ida-Viru maakond, Narva linn, Narva raudteejaam
(Rööbastee nr 4 Narva, Rööbastee nr 7 Narva, Rööbastee nr V Narva,
Ülekäigukoht Narva KM 312,050, Ülekäigukoht Narva KM 312,433) ja soovib
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab ehitusloa taotluse
kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 466822), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.01.2025 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja
(BRITTA PERT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister