Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 13:00:35 +0200

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust
nr 2311002/09060 aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Uusküla, Hoidla
tee raudteeharu R3 (null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palume seisukohta
projekteerimistingimuste eelnõule Uusküla, Hoidla tee raudteeharu R3
maaüksusel. Projekteerimistingimustega soovitakse ehitusseadustiku § 27 lg
4 p 5 alusel täpsustada maa-alal asuva ehitise teenindamiseks vajaliku
ehitise võimalikku asukohta, et püstitada sadama elektrienergia vajaduste
tarbeks elektrivõrgu osana Muuga Sadamasse elektrituulik. Taotluse
dokumendid on tutvumiseks EHR keskkonnas ja projekteerimistingimuste
eelnõu alljärgneval lingil PT_Hoidla tee 3 Raudteeharu R3_EELNOU.pdf

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 408585), määrake
omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu
andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 16.12.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MAIKE HEIDO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister