Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 09:23:20 +0200

Tere!

Narva Linnakantselei menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/11873
aadressile Ida-Viru maakond, Narva linn, 1. Jõe tn 17 (Paadislipp) ja
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 48 kohaselt (5) Vajaduse
korral kontrollib pädev asutus, kas seoses kasutusteatises märgitud
ehitise kasutamise või selle kasutusotstarbe muutmisega tuleb: 2)
kooskõlastada ehitise kasutamine või kasutusotstarbe muutmine pädeva
asutusega; 3) kaasata kinnisasja omanik või kinnisasjaga piirneva
kinnisasja omanik. 

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 460936), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.11.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Narva Linnakantselei) või menetleja (ELLEN UUSKÜLA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister