Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Nov 2024 08:54:49 +0200

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/12852
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, Pae (Terviserada)
ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Raasiku terviseraja rajamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 456461), määrake
omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu
andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 18.11.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (EEVA AVIK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister