Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Oct 2024 15:17:05 +0200

Tere!

Narva Linnakantselei menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/12334
aadressile Ida-Viru maakond, Narva linn, Joaoru saar (Ronila) ja soovib
teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Ehitis asub riigikaitsega seotud
mõjualal. Palume Politsei- ja Piirivalveametil esitada kas kooskõlastus,
tingimused või muu arvamus (alus: HMS § 11 lg 2).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 458740), määrake
omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu
andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 11.11.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Narva Linnakantselei) või menetleja (IRINA TŠERTKOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister