Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 14:31:47 +0300

Tere!

Kihnu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/10045
aadressile Pärnu maakond, Kihnu vald, Lemsi küla, Kihnu sadam (Kihnu
sadama lainemurdja) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: (6) Pädev asutus esitab kasutusloa taotluse
eelnõu vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks asutusele, kelle õigusaktist
tulenev pädevus on seotud kasutusloa taotluse esemega;

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 455018), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.10.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Kihnu Vallavalitsus) või menetleja (KAIDO SELBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister