Subject: Avaliku ürituse kooskõlastamine Narva linnas 7.12.24: Eesti Ööjooks
From: "Marko Torm" <[email-masked]>
To: "PPA IDA" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 14:06:42 +0300

Austatud Politseiameti esindaja.

Rakvere Maraton MTÜ, reg nr: 80311257, soovib 7.12.2024 viia Narva linnas
läbi tervisespordi sündmust &quot;Eesti Ööjooks - Narva Talv 2024&quot;. 
2,5 km pikkusel linnaringil osalevad jooksjad, jalutajad ja kepikõndijad.
Ürituse kestvus: 17.00-19.00.

Liikluskorralduse tagab Ramudden Eesti, osalejaid ja sõidukijuhte suunab:
G4S.
Start ja finiš Fama keskuse ees. Võistluskeskus Fama keskuses.
Ootame osalema ligi 1000 inimest.

Avaliku ürituse loa taotlus on Narva linnale esitatud. Liiklusskeem
manuses. 
Palume politseil võtta sündmuse toimumine teadmiseks, anda vajadusel
juhiseid ja võimalusel kooskõlastada ürituse läbiviimine.
Sündmuse peakorraldaja: Marko Torm, 533 64 289

Heade soovidega.

Marko Torm
Rakvere Maraton MTÜ
www.ööjooks.ee
&#43;372 533 64 289