Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 15:37:22 +0300

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/22363
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Piiri küla, Linnutee, Tartu maakond,
Tartu vald, Piiri küla, Kaupluse tee// Linnutee// Linnutorni// Tooni küla,
Piiri-Tooni tee L1 (Puurkaev, Maakaabel) ja soovib teie kooskõlastust
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 449398), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.09.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister