Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jun 2024 11:50:27 +0300

Tere!

Narva-Jõesuu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2411271/07802 aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Suur-Lootsi
tn 1// 1d// Suur-Lootsi tänav L1 (promenaad) ja soovib teie kooskõlastust
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastame kooskõlastamiseks ehitusloa
taotluse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 437253), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.07.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Narva-Jõesuu Linnavalitsus) või menetleja (RENE ZORIN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister