Subject: Tartu 2024 Pride
From: "Keio Soomelt" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 May 2024 05:11:37 +0300

Tere!

12. - 18.08.2024 toimub Tartu 2024 Pride - LGBT&#43; kogukonna
kultuurifestival, mille põhisündmused leiavad aset 17.08.2024:

 - kell 13 - 15 rongkäik Hurda pargist Raekoja platsile
 - kell 15 - 17.30 vabaõhukontsert Raekoja platsil

Muud väiksemad sündmused on siin (kava täieneb jooksvalt):
www.tartu2024.ee/pride

Pride avamisele 13.08 oleme tellinud turvateenuse, samuti oleme tellinud
liikluskorralduse ja turvateenuse 17.08 rongkäigu ja kontserdi jaoks. Neil
sündmustel osutab turvateenust G4S.

Rongkäigus osalevad ka Eestis olevate välissaatkondade diplomaadid ja
töötajad. Täpne diplomaatide arv on veel lahtine, kuid arvatavasti osaleb
umbes 20 diplomaati ning teist sama palju saatkondade töötajaid.
Diplomaatilise korpuse koordinaator on Norra Saatkond, kes lubas teavitada
ka Välisministeeriumi.

Möödunud aastal Baltic Pride korraldades saime Tallinnas kokku ka
Politsei esindajatega, et rääkida üle turvalisust puudutavad aspektid.
Samuti lõime Whatsappi grupi, kus olid meie esindajad, turvafirma esindaja
ning Politsei esindaja, et saaksime vajadusel kiiresti infot vahetada.

Kuidas Te sel korral olukorda hindate - kas on vajalik eelnevalt kohtuda?
Kas loome augustis sarnaselt eelmisele aastale ka ühe kiire suhtluskanali?

heade soovidega
Keio Soomelt

Tartu 2024 Pride
projektijuht