Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 12:03:17 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist
nr 2411201/08547 aadressile Võru maakond, Setomaa vald, Koidula küla, 63
Karisilla-Petseri tee (Riigipiiritaristu, aed) ja soovib teie arvamust
eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Riigipiiri taristu rajatised. PPA kontakt
Andres Noormägi ja Janek Raik.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 426675), määrake
omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu
andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 03.05.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja
(MAARJA ALLMAA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister