Subject: Avalik üritus "Eesti NATOs 20-NATO 75" 31.03-04.04.24
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>,PÄA Lääne <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Sat, 30 Mar 2024 22:59:48 +0300

Ivo Roosimägi &lt;[email-masked]&gt;;
[email-masked]
 
Tere!
 
Teavitame, et 31. märtsist-4. aprillini toimub 5 linnas avalik üritus
„Eesti NATOs20-NATO75“:
•             31. märtsil Sillamäel Spordikompleksi Kalev juures
•             1. aprillil Tartus Raekoja platsil
•             2. aprillil Võrus Seminari väljakul
•             3. aprillil Pärnus Iseseisvuse väljakul
•             4. aprillil Tallinnas Stroomi rannapargis
 
Üritus toimub kõigis linnades kell 14-18.
 
*   Näha saab kaitseväe, Kaitseliidu ja liitlasüksuste militaartehnika ja
-varustuse väljapanekuid. Suurematest masinatest saab näha tanki
Challenger või lahingumasinat Warrior, raketisüsteemi HIMARS,
mitmikraketiheitjat (MLRS) M270, soomustransportööre Griffon ja Pasi,
kergveokit HMMWV (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle), kaitseväe
meditsiiniauto koos meedikutega ja muudki relvastust (nt Carl Gustaf,
Spike) 
*   esineb Briti maaväe orkester Pipes and Drums, 
*   Briti välikokad valmistavad toitu,
*   Kaitseliit tutvustab oma tegevust.
 
Küsimuste korral võtke palun telefonitsi ühendust korraldajaga: 
 
Eleka Rugam-Rebane
Strateegilise kommunikatsiooni osakond
Kaitseministeerium
717 0064 | 5918 3734 | [email-masked]  
Sakala 1 | 15094 Tallinn | Eesti 
www.kaitseministeerium.ee |  <https://www.facebook.com/kaitseministeerium>
|  <https://www.instagram.com/kaitseministeerium/>   |
<https://twitter.com/kaitsemin>   |
<https://www.flickr.com/photos/kaitseministeerium_mod_estonia/>  

 

 

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist. 

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal. 

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS *** 
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist. 

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.