Subject: Dokumendi nr 16-7/23-03422-034 edastamine
From: "Adeele Vesingi" <[email-masked]>
To: "info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "Kaitseministeerium" <[email-masked]>, "SiM info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Terviseamet" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>,Lääne-Nigula Vallavalitsus <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Mar 2024 13:50:02 +0200

Tere!

Edastame Teile dokumendi 16-7/23-03422-034 &quot;Elering AS-i EstLink 3
hoonestusloa taotlusele arvamuse küsimine.&quot;

Lugupidamisega
 	Adeele Vesingi
ehituse tegevusõiguse talituse peaspetsialist
&#43;372 667 2135 | [email-masked]
www.ttja.ee | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn	
Failide mahu tõttu ei ole võimalik neid manusena kaasa panna.
Kokkupakitud kujul saate need alla laadida järgnevalt lingilt: 
https://jvis.ttja.ee/modules/dokumendi-haldus/document/download-attachmen
ts/%242y%2410%24UJJj7zWb83F3g.VgfINc2.tqrfzTpNJhNnIdMZgxEossPTktyk5CO
Link on aktiivne 2 nädalat
Kokkupakitud failid:
kiri_digiallkirjaga_16-7_23-03422-034.pdf (0.33 MB)
Adressaatide nimekiri.pdf (0.05 MB)
Väljaminev kiri 2024_03_22_EstLink3.asice (9.77 MB)
kiri_digiallkirjaga_16-7_23-03422-034.asice (10.14 MB)