Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 14:35:28 +0200

Tere!

Peipsiääre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2411271/02976 aadressile // Tartu maakond, Peipsiääre vald, Kallaste linn,
Kallaste pank 1// Keskpark// Keskväljak// Oja tänav// Võidu tänav, //
Tartu maakond, Peipsiääre vald, Kallaste linn, Kallaste pank 1//
Keskpark// Oja tänav// Võidu tänav, // Tartu maakond, Peipsiääre vald,
Kallaste linn, Keskpark// Oja tänav, Tartu maakond, Peipsiääre vald,
Kallaste linn, Keskpark// Oja tn 22a// Oja tänav// Staadioni tänav
(Kaldakaar, veetorustik, kanalistasioonitorustik, Avalikult kasutatav tee)
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastan Kallaste Keskväljaku kaldakaare
ehitusprojekti kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 421404), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Peipsiääre Vallavalitsus) või menetleja (RAIMOND VÕIMRE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister