Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 14:53:47 +0200

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa
taotlust nr 2411271/02484 aadressile Võru maakond, Setomaa vald, Lütä
küla, 7 Riia-Pihkva tee// Luhamaa tollipunkt// Piiririba, Võru maakond,
Setomaa vald, Lütä küla// 4680003 Lütä-Kõrgemäe tee L2// 7 Riia-Pihkva
tee// Luhamaa tollipunkt// Piiririba// Piirivahe, Võru maakond, Setomaa
vald, Lütä küla, 7 Riia-Pihkva tee// Piiririba (Riigipiiritaristu, aed,
Sademeveetorustik, Tee) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Riigipiiri taristu rajatised. PPA kontakt
Andres Noormägi ja Janek Raik.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 420803), määrake
omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu
andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja
(MAARJA ALLMAA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister