Subject: FW: Pärnumaa Võidupühamaraton 2024_eelmisele kirjale lisaks
From: "Maarja Tammai" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Mar 2024 14:47:30 +0200

Tere taas

Siin lehel on kõik rajaga seotud kaardid:

https://www.psl.ee/sundmused/parnumaa-voidupuha-maraton/rajakaart-koos-tp-
punktidega/

Sportlikult kevadesse!

Maarja Tammai

Pärnu Spordikooli direktor

+372 533 141 92

From: Maarja Tammai
Sent: Wednesday, March 6, 2024 2:36 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>; [email-masked]' <[email-masked]>;
[email-masked]' <[email-masked]>; [email-masked]'
<[email-masked]>
Subject: Pärnumaa Võidupühamaraton 2024

Tere

Pärnumaa Spordiliit MTÜ on ka sel aastal korraldamas Pärnumaa
Võidupühamaratoni. Sel korral oleme muutnud rada (Reiu – Raeküla metsas).

Avaliku ürituse loa taotlemiseks vajame Teie asutuste kooskõlastusi.

Kirjale on lisatud võidupüha juhend ja rajakaart.

Jään Teie tagasisidet ootama

Sportlikult kevadesse!

Maarja Tammai

+372 53314192