Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 14:34:40 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist
nr 2411201/00496 aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Kuningaküla,
Narva karjäär 17// 22// Permisküla metskond 159// 166// 202// 8// 9//
Pähkli// Usnova// Uusnova// Permisküla, 13182 Jaama-Kuningaküla tee//
Marjamäe// Soone// Vahva// Vasknarva küla, 52// Narva-Jõesuu linn,
Mustanina küla, Vaivara metskond 26// 72// Veehaarde (Elektri alajaamad,
madalpinge liitumiskilbid ning madal- ja keskpinge maakaabelliinid) ja
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: NATALIA ABELile

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 410809), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.02.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja
(MAARJA ALLMAA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister