Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Feb 2024 14:41:53 +0200

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2311271/16083 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, 8
Tallinn-Paldiski tee// Ingeri tee 3// L1// Keila metskond 371// 372//
Kubja// Leetse tee L1// Liongi tee// Pooli// Pärna// Tallinna mnt 17//
40// Tõnise// Tõnise juurdelõige// Vahtra// Vanatalu, // Harju maakond,
Lääne-Harju vald, Paldiski linn, Tallinna mnt 40, Harju maakond,
Lääne-Harju vald, Laoküla, Keila metskond 339// Paldiski linn, 11174
Paldiski-Padise tee lõik 1// Ingeri tee// L1// Paldiski raudteejaam R1//
R4// Tallinna mnt 40// Tõnise// Tõnise juurdelõige, Harju maakond,
Lääne-Harju vald, Paldiski linn, Tallinna mnt 40, Harju maakond,
Lääne-Harju vald, Paldiski linn, Tallinna mnt 40, Harju maakond,
Lääne-Harju vald, Paldiski linn, 8 Tallinn-Paldiski tee// Ingeri tee//
Keila metskond 364// 371// Tallinna mnt 40// 42, Harju maakond,
Lääne-Harju vald, Paldiski linn, 8 Tallinn-Paldiski tee// Ingeri tee//
Jaani tee// 1// 2// Tallinna mnt 40// 41// 42// 44// 46, Harju maakond,
Lääne-Harju vald, Paldiski linn, Tallinna mnt 40b, Harju maakond,
Lääne-Harju vald, Paldiski linn, Tallinna mnt 40b, Harju maakond,
Lääne-Harju vald, Paldiski linn, Tallinna mnt 40b, Harju maakond,
Lääne-Harju vald, Paldiski linn, Tallinna mnt 40b, Harju maakond,
Lääne-Harju vald, Laoküla, Keila metskond 339// Paldiski linn, 8
Tallinn-Paldiski tee// Ingeri tee// 364// 371// Tallinna mnt 40// 40a//
40b, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, 8 Tallinn-Paldiski
tee// Ingeri tee 3// L1// Keila metskond 371// 372// Kubja//
Kubja-Õuemaa// Leetse tee L1// Lepametsa// Liongi tee// Pooli// Pärna//
Tallinna mnt 17// 40b// Tõnise juurdelõige// Vahtra// Vanatalu
(Pump-hüdroakumulatsioonijaama kaldtunnel, Puurkaev, Raudtee, Veetorustik,
Reoveekanalisatsioon ja reoveemahuti, Teed, parkla, ladustusplatsid ja
nende tarbeks tehnovõrgud (elekter, side, tänavavalgustus), Maantee ning
jalg- ja jalgrattatee, Settebassein 1, Settebassein 2, Settebassein 3,
Settebassein 4, Kraav, Pump-hüdroakumulatsioonijaama kaldtunnel 2) ja
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 2 Pädev asutus esitab
ehitusloa eelnõu vajaduse korral arvamuse avaldamiseks asutusele või
isikule, kelle õigusi või huve võib ehitis või ehitamine puudutada. 

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 393275), määrake
omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu
andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 17.02.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (LY PIHEL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister