Subject: Loa andmine avaliku ürituse korraldamiseks
From: "Ene Muttika | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 13:04:50 +0200

Loa andmine avaliku ürituse korraldamiseks
 
Teavitame Teid, et Viru-Nigula vallavalitsus andis 02.02.2024 loa
Viru-Nigula valla kultuurikeskusele (registrikood 80189514) avaliku
ürituse „Teeme Eesti suurima südame Kundas“ korraldamiseks 11.02.2024 kell
11:00 kuni 12.00 aadressil Lääne-Virumaa, Viru-Nigula vald, Kunda linn,
Haljasala kinnistu. Alkoholi müüki ega pakkumist ei toimu. Parkimiseks
kasutatakse avalikke parklaid. Eeldatavalt osaleb üritusel kuni 150
inimest. Vastutav isik on Kristi Onkel tel. &#43;372 5354 4534. 
 
Lugupidamisega
 
 <https://viru-nigula.ee/>  
 
 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>  	Ene
Muttika| järelevalvespetsialist
Viru-Nigula vallavalitsus
Kasemäe 19, Kunda 44107
tel &#43;372 5330 0486
e-post [email-masked] 
www.viru-nigula.ee  	 

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja! 
  ________________________________  
Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.