Subject: Admiraliteedi basseini ümbruse DP
From: Laura Põllu | K-Projekt <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Oct 2023 10:41:05 +0300

Tere
 
Esitame Teile arvamuse saamiseks Admiraliteedi basseini ümbruse
detailplaneeringu.
 
Detailplaneering algatati eesmärgil kavandada Logi tn 2 // 4 // Lootsi tn
13 // 14 // Sadama tn 21 // 25 // Uus-Sadama tn 19 kinnistu osast ärimaa
ning transpordimaa sihtotstarbega krundid ning määrata moodustatavatele
kruntidele kasutamise tingimused ja ehitusõigus ärihoonete ehitamiseks.
Pärast detailplaneeringu algatamist on muudetud planeeringuala kruntide
piire ja aadresse. Planeeritud alale jäävad nüüd Kai tn 6 ja Laeva tn 5
kinnistud.
Kai tn 6 kinnistu on planeeritud ümber kruntida ärimaa- ning transpordimaa
sihtotstarbega kruntideks. Hoonestatavatele kruntidele on kavandatud
ehitusõigus ärihoonete ehitamiseks. Laeva tn 5 kinnistule on kavandatud
ehitusõigus ärihoone ehitamiseks.
 
Küsimuste korral palun pöörduda projektijuhi poole: Anna Petrova, 5223816,
[email-masked]. 
 
Link materjalidele:
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/EvNImsYlGLVChkhc4rYNgOcBNUKXmxbb6Hn
O1ErxVg6z_A?e=4H2M3l>   2023-10-06 TLPA-le
 
Heade soovidega,
Laura Põllu
projektijuhi abi/sekretär
mob: &#43;372 5622 9948
e-post: [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>
<https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>