Subject: D-terminali ja lähiala DP
From: Laura Põllu | K-Projekt <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Oct 2023 10:19:10 +0300

Tere
 
Esitame Teile arvamuse saamiseks D-terminali ja lähiala detailplaneeringu.
 
Detailplaneering algatati eesmärgil jagada Logi tn 2 // 4 // Lootsi tn 13
// 14 // Sadama tn 21 // 25 // Uus-Sadama tn 19 kinnistu ja moodustada
krundid 
D-terminali teenindamiseks ja sadamat teenindava kuni 2-korruselise hoone
ning sadamarajatiste ehitamiseks, kuni 5-korruseliste eluruumidega
ärihoonete ehitamiseks, olemasolevate hoonete rekonstrueerimiseks ja
laiendamiseks kuni 5-korruselisteks elu- ja ärihooneteks ning promenaadi
rajamiseks, muuta 
Uus-Sadama tn 21 // 23 // 25 kinnisasja ehitusõigust olemasoleva ärihoone
laiendamiseks, määrata liikluskorralduse põhimõtted ja kõigi kruntide
kasutamise tingimused. 
Pärast detailplaneeringu algatamist on muudetud planeeringuala kruntide
piire ja aadresse. Planeeritud alale jääb Logi tn 2 // 4 // Lootsi tn 13
// 14 // Sadama tn 21 // 25 // Uus-Sadama tn 19 kinnistu jagamisel
moodustatud Pikksilma tn 19 // Reidi tee 9 // Uus-Sadama tn 19 // 24
kinnistu osa ning samast kinnistust jagamisel moodustatud Lootsi tn 14
kinnistu.
Detailplaneeringus on kavandatud moodustada planeeringualale jäävast
Pikksilma tn 19 // Reidi tee 9 // Uus-Sadama tn 19 // 24 kinnistu osast
kaheksa uut krunti: üks tootmis- ja ärimaa sihtotstarbega krunt
sadamahoone ja seda teenindava ala jaoks, kaks ärimaa sihtotstarbega, neli
elamu- ja ärimaa ning üks transpordimaa sihtotstarbega krunt. Lootsi tn 14
ja Uus-Sadama tn 21//23//25 kruntide piire ja sihtotstarvet ei muudeta.
 
Link materjalidele:
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/Eric_0ym59ZBgzryJl3U8KkBgkPs7Zd-c5J
As2JeCQG_VA?e=iuBpOI>   2023-10-06 TLPA-le
 
Küsimuste korral palun pöörduda projektijuhi poole: Anna Petrova, 5223816,
[email-masked]. 
 
Heade soovidega,
Laura Põllu
projektijuhi abi/sekretär
mob: &#43;372 5622 9948
e-post: [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>
<https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>