Subject: Menetluspost maksekäsu kiirmenetluses 2-23-127493
From: <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jul 2023 15:41:57 +0300

Kohtud 	Pärnu Maakohtu Maksekäsuosakond 	Kohtuasi:
Eesti Vabariik Politsei- ja Piirivalveamet kaudu maksekäsu kiirmenetluse
avaldus Naissaare Päästeselts vastu 5522 EUR nõudes	Kohtuasja nr:
2-23-127493	Dokumendi liik:	Teade makseettepanekust	Dokumendi number:
2-23-127493/3	
Lugupeetud menetlusosaline

Teatame Teile kui avaldajale, et Teie maksekäsu kiirmenetluse avaldus on
menetlusse võetud.
10.07.2023 on võlgnikule tehtud makseettepanek. 

Võlgnikul on õigus esitada 15 päeva (välisriigis kättetoimetamise korral
30 päeva) jooksul alates makseettepaneku 
kättesaamisest nõude või selle osa vastu vastuväide, kui ta ei loe
esitatud nõuet põhjendatuks. Vastuväite esitamisest teatakse Teile. 
Asja kohtuvälisest lahendamisest tuleb kohtule viivitamata teatada. 

Selgitame, et menetlusosaline on kohustatud viivitamata kohtule teatama
oma aadressi või sidevahendite andmete muutumisest (TsMS § 200 lg 4).

Menetluse käik on jälgitav ja menetlusdokumendid Teile kättesaadavad ka
avaliku e-toimiku kaudu (aadress: www.e-toimik.ee). Avalikku e-toimikusse
saab sisse logida ID-kaardi, Smart-ID või mobiil-ID-ga. 

Lugupidamisega 

Pärnu Maakohtu Maksekäsuosakond 	Telefon:	4720030	
Faks:	4720027	
Aadress:	Sadama 21, 90502 Haapsalu, Lääne maakond 	
E-post	[email-masked] 	
Asukoht kaardil 	
www.kohus.ee